Blogger Template by Blogcrowds

mkn2 @ umah aku

ari sabtu b buat mkn2 kt umah aku. sebenornyer plan buat kt umah dia tp last2 buat kt umah aku jer.. syg ada dtg. mula2 aku marah sbb dia xtepati masa. aku dh la particular bab masa n janji ni. but, aku malas nk gaduh2..lgpun aku ngn dia sgt jarang jumpa. terlalu jarang..

memuler kitong g bengkel buat servis utk keta kak azy. then g beli barang. drp giant permata smpi ke carrefour wangsa maju. dh beli barang, kitong balik umah n prepare masak apa yg patut. aku xkacau keja dapur, but aku kemas umah. segan lak nanti kt abg hashim+bini n ari yg dtg kang..

menu nyer? western. aku xtau apa nama menu yg b buat tp semua mkn smpi licin ler..hehehe..sedap tol!! lama gak kitorng lepak umah. lpas abg hashim balik, semua geng tioman lepak dlm bilik tgk vcd yg abg hashim bagi kt laptop jeff. masing2 gelak n sesi kutuk mengutuk pon bermula..hahaha..enjoy semua tu...plg teruk kena masa b langgar platform n muka kak azy yg selalu bermata juling..hahaha...pastu mcm biasa eja la..suka kutuk org...syg lak layan cerekarama sensorg kt depan..aku ajak dia lepak skali, tp dia tgk kejap then smbg tgk tv...humm..xkisah ler..nk wat cmner..


*eja nangis kena paksa potong tomato

* baru 50% siap hidang

* aku blom mkn tp posing jer dulu

* kepala saper yg merah tuh??

* bini abg hashim yg xmesra alam n xmesra pengguna. xmcm bini aku..hehehe

3 - comments:

aku x suke kakak nuar....!

9 April 2008 at 09:54  

oo..ko kutuk dia yer?aku bgtau abg hashim...

9 April 2008 at 20:38  

Tak baek nok................Tapi,Aku pon rase mcm tu....TAK MESRA RAKYAT lah..............

13 April 2008 at 20:37  

Newer Post Older Post Home