Blogger Template by Blogcrowds

epi besday cik mael 'adik2' emo..!!

~mamat emo yg nmpk gg posing ngn saper ek??~
2nd april..
epi besday yg ke ** utk cik mael emo. dia ni kwn aku ler kiranyer.. kenal dh lama. tp jumpa bru skali. tu pon sbb dia jumpa kt LQ n lepak ngn kengkawan yg lain lpas clubing. dia ni mamat emo. slalu perasan ensem walau aku dh byk kali bgtau yg dia mmg xensem..tp dia xpecaya. xkisahlah...dia leh jadik sahabat karib cik duyung pasal dia suka g pavillion. dia org pahang. blom keja. so dia xleh blanja korg. so jgn kwn ngn dia sbb nnti dia suruh korg blanja dia. dia suka tembak2 org. tp dia buknlh pembunuh upahan. tp dia seorg askar yg blom bertauliah. aritu dia kata nk wat party pizza tp rupanyer dia tipu jer. dia kata ramai org admirer dia tp aku xpecaya langsung. dia suka junior skolah rendah aku (awal ashaari) tp awal xlayan dia sbb dia xglamer. dia suka mkn burger. tp mlm td dia emo sbb xdpt mkn nasik. motiff?? dia xde gf atau bf sbb dia mmg xlaku. aku suka kutuk dia n aku xkisah bila dia kutuk aku. dia slalu bengang ngn aku. n aku suka sgt bila dia bengang..wakakakaka....

1 - comments:

this is the most keji-est keji-ier entry tht anyone hv read in any blog ever!!!hahaha,..well jay,..sesuke je kan,..lantak la,..blog ko kan,..layann je,.
yg laen jgn caye ckp jay ni,..haha
bese la kan,..org dh minat tp bile kite x lyn,..ade la cite2 x bes die buat,..ahahha hamek ko!!!

2 April 2008 at 14:41  

Newer Post Older Post Home