Blogger Template by Blogcrowds

ka la o ke....


lpas abes program ‘mkn2’ tu, kami semua memulakan langkah ke yow chuan plaza utk sessi beramah mesra dgn microfon a.k.a sesi menghanjengkn diri sendiri di pusat karaoke..huhuhu..semua filing2 bebudak AF.. aku jer yg mmg seorg penyanyi professional…wakakaka..


yg pegi yelah, aku selaku ketua projek, adie pengurus pemasaran, then ajk2 badan perhubungan awam kawasan masing2 iaitu kak azy-wangsa maju, b-gombak (setelah berpindah kawasan), syg-serdang n Li tongtong-kawasan parlimen sentul..jeff ngn eja xg atas sbb2 yg xdpt dielakkn..(sudehh..sorg kena balik jaga anak, sorg lagik gersang)


masa kt sana, memasing benar2 telah menyumbangkn suara..klau la mmg ada juri, aku rasa semua juri lari menangis memeluk kitorng suruh berenti nyanyi..huhuhu…


aku plg filing nyanyi Kaulah Segalanya n plg sweet duet ngn syg lagu My Heart..cewahh….pastu aku byk inteferem org nanyi..hehehe..pasangan bahagia..!


adie, masih mengekalkn imej 'tradisional emo' beliau dgn melagukan lagu2 rakyat spt lagu jamal abdillah n lagu adam ahmad..(motif??..keciwakah)


kak azy lak, berangan minah salleh bila nyanyi lagu dancing queen n lagu ace of base katanyer…tp nyanyi xde emosi langsung. ingat dia saida ker even satu kampung ngn saida tu??


b lak pilih lagu2 yg xmasuk akal utk nyanyi mcm lagu I will survive. Gilo kot?? aku rasa dia ada sesuatu yg cuba disampaikan bila pilih lagu tu..


Li tongtong plg xtahan bila pick lagu faizal superman-mahakarya cinta. Suara mmg jantan sgt..wakakakaka…filing abes..tangkap lentok gua dgr suara lo...!


Apa2 pun, semua puas melalak tanpa sesiapa pun pekak selepas itu. Lpas abes karaoke, kami dok lepak kt pelita klcc smbil menjamu mata (i mean menjamu selera)..huhuhu…kul 4 lebey dh smpi umah n tido. Dh lama xtido ngn syg..so dpt la peluk dia..tp peluk jer..sbb tido kt ruang tamu. Xnk kaco jeff yg dok membongkang dlm bilik.so aku suruh adie tdo dlm bilik jer..aku pasrah jer tido kt luar..huhuhu....but i'm wif my love..who cares rite?


*Li tingtong..opss silap... Li tongtong!

* xpaham apa yg b nyanyi laa..

* dh mula kena rasuk antu micropon

* kak azy xde xpression muka masa nyanyi

* masa ni tgh tgk adie emo nyanyi lagu adam ahmad rasanyer..."kau pergi jua...."

* aku ngn syg

* kak azy buat senaman mulut

* pecaya x bla aku kata budak nie emo??

* gaya pro nyanyi

* best buddy


3 - comments:

wahai jiwa2 yg tenang...
jgn sesekali kamu percaya dgn kate2 carutan penulis ini, kerana beliau tidak pernah bercakap benar selain berdusta....

9 April 2008 at 14:52  

aku adalah insan yg plg jujur di dunia...

9 April 2008 at 20:37  

MEMANG PON!!!!!!!!!KORANG NI 2+1

13 April 2008 at 20:36  

Newer Post Older Post Home