Blogger Template by Blogcrowds

mula2 kwn, then xkwn, skrg kwn balik?


tajuk entri yg panjang membuatkn aku berasa kusut utk menulis. tp apakan daya, nanti ada org kata aku malas hupdet blog aku sedangkn aku rasa aku sgt gigih memblogkn diri aku ini kecuali dimasa2 aku bercuti.

well, aku nk citer pasal seseorng yg aku anggap dia kwn baik aku tp ada satu insiden yg mmbuatkan aku ilang kepercayaan kpd dia. thah la, aku klau sekali org buat jahat ngn aku, smpi mati aku ingat. mmg aku cuba berbaik2 selepas perkara tu, cuma cara dia yg jelek buat aku tambah benci. org leh ckp, lupakan je perkara lepas, tp yg hadapinya ialah aku. just imagine la, org yg sama2 gelak ngn ko tetiber 'tikam blkg' ko. apa ko rasa??

mlm ni, aku mmg xsihat. suara aku serak. aku batuk. demam. cuma aku sengaja kuatkn semangat walau tp aku hampir jatuh dlm bilik air masa nk mandi td. kepala sakit giler. apa xnyer, dlm masa 4 hari waktu aku tido lebey kurang 15 jam. means, purata sehari dlm 4 jam jer aku tido. xcukup beb. aku keja mlm lak tu..rehat xder. adie suruh aku amik mc, tp aku degil. (mmg aku degil pon) but then, tetiber si Kamrol (Bangla cleaner) dtg kasik aku botol minyak angin. aku ingat dia nk apa. sbb selalu miscommunication ngn dia nie. rupa2nyer ex-kwn aku tu kasi. mesti korng pelik kn? cmner dia tau aku demam? alkisahnya, aku terpaksa tepon hp dia td sbb ada org suruh bersihkan sesuatu kt Lab. dia supervisor on duty, so kena bgtau dia la. masa aku ckp ngn dia, mmg aku batuk2.maka terhasillh perbualan dibawah..
"ko demam ker"
"ye...aku xsihat.."
"ooo.......(nk ckp lg tp aku dh cut)"
"ni haa...ada org nk ckp..(aku terus sambung jer kt org Lab tu)

~minyak panas tu la..aku xpenah tgk pon.tp bau sedap..rasa berangin je kepala aku..~


walau apa niat dia, aku ucap terima kasih. but utk lupakan apa yg dia buat pd aku, maybe tidak. aku leh kwn dgn dia, tp separuh ati jer. atau aku akan 'plastik' jer dpn dia. hummm...


p/s:aku xpayah bgtau siapa dia sbb korang pasti tau!

4 - comments:

hmmm,..separuh hati eh,..buleh buat lagu nih,..ala2 lagu the lima separuh masa tuh,..

29 April 2008 at 08:11  

asyik citer pasal sakit je. Sakit, tak sihat, sakit.

Masa medical checkup nak masuk kerja dulu, were u fit enough to start worK?

****lariiii

29 April 2008 at 13:37  

hahahaha...gelakz sajorkkkk...!!!!

***lariikkkk jugakkk....

29 April 2008 at 21:24  

dh kutuk..larik ek?

nk kena sepak bontot budak2 nie..!

29 April 2008 at 21:44  

Newer Post Older Post Home