Blogger Template by Blogcrowds

3 hanj


j........adie........eja........


3 nama yg berbeza..3 watak yg langsung xsama..3 jiwa yg menderita..

berlainan rasa bukan bermaksud tidak serupa. byk perkara dikongsi bersama. walau ada yg masih terus menjadi rahsia. hubungan yg kdg kala disalah ertikan oleh sesetgh org yg hanya melihat permukaan tp xmeneroka hingga ke dasar.

kami sgt akrab. aku dh jd mcm abg yg menjaga 2 org adik yg sengal n bengal yg suka bgaduh xkira masa dan ketika. aku pon slalu tumpang skaki gaduh ngn diorng nie. plg best klau aku ngn adie dpt buat eja marah n ngamuk.hahaha...well, bkn itu yg aku nk ceritakan. kisah duka yg telah lama tersimpan di dada. aku punya kisah..adie dgn dunianya..dan eja juga punya cerita. xsiapa yg memahami. kami bersama bukan sekadar berjenaka. tp ada airmata yg jatuh tiap kali kami bersua. susah menerangkan pd yg xfaham.. aku rasa senang bila meluahkan sesuatu pd adie. dan aku juga harap dia juga begitu bilamasa kami sama2 menitipkan kata2 dr hati. eja slalu cuba lari drp masalahnyer. cuba bergembira walau dlm hatinya xsiapa mampu utk menanggungnya.

itulah kami. mata yg melihat menyatakan kami 'giler' tp jika hati yg menatap, tiada lagi tangisan dpt di juraikan....

+senyuman itu tiada di hati+

3 - comments:

alahai... sayup nye..

4 April 2008 at 18:33  

sedia setia.....

5 April 2008 at 18:25  

kwn jer..bukan scandal ok!!

8 April 2008 at 20:53  

Newer Post Older Post Home