Blogger Template by Blogcrowds

Sesuatu yg aku mmg xjangka!! Aku sebenarnya mmg xnk jumpa bebudak diploma batch aku dulu ni..bkn sbb aku sombong tp aku segan. Segan krn diorng semua berjaya dan keja hebat2 drp aku yg masih jadik kuli org ni. Tp disebabkan kehadiran kawan baik aku yg mmg sgt rapat ngn aku (sggp turun drp Sabah) utk bertemu aku setelah hamper 7-8thn xberjumpa, maka aku buang segala rasa malu tersebut. Sesungguhnya, aku rasa cukup bertuah memiliki mrk yg xpernah menongkah langit menahan bukit utk hidup bersama2 org mcm aku. Hari tersebut mmg indah disulami gelak tawa dan saat suka duka mengenangi hari2 di uitm dulu. Antara yg hadir Che Wan Bandu, Rahmat, Maria, Pacat, Sheleq, Annuar, Masdie, Mael, Fazli Che Ross ada yg aku lupa kot? Mmg happening even just lepak kt Pelita KLCC jer…riuh rendah mamak tu kitorng kerjakan!!hehehe..harap2 lpas ni akan bertemu lagi dgn kalian. Skrg selalu la jugak berbalas2 email n msg kt Facebook!! Zaman Cyber katanyer…

~anuar.bdk yg plg suka sepak aku. tp last2 jd kwn baik~

~masdie. keja jual alatan utk hospital~

~sheleq n pacat~

~diorg suruh aku kawin ngn pacat!! ada ke patot!!~

~che wan. omg!! hanya kami yg tahu sejarah kami~

~ada lagik yg xmasuk dlm ni~

~2 diva. rahmat n kebobob getu p**n~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home