Blogger Template by Blogcrowds

Clubbing reramai - 7 March 2009

~sue n suba~

~anip n aida~

~kt toilet jer ker?~

~aida n 'nonok da worrior'~
~women sgt yg baju itam tu..i taste!!~

~bff~

~aku ngn rossa..(motip rossa??)~

~2 ekor yg xdpt ikut sbb keja mlm~
~mcm album pengantin plak~

~semua nk tunjuk t*t*k~

si aryl nonok dok plan nk g oblique ngn aku. so dia dok ajak la bebudak lain skali. memuler mcm xde sambutan, tp tetiber..haa..abes semua nk ikut. aku no hal. sekadar nk kuar enjoy lantak korg la kan..seronok la dpt lari drp pcmc ni n lepak kt club. happening giler. apsni kita kuar lagik ek kengkawan??!!

bdw, mlm ni permulaan aku berkenalan dgn seseorg yg akhirnya membuatkn aku xtentu arah mcm dulu. humm..aku tersuka kt hak org. n org tu plak ialah kwn aku sndiri. plss..aku xnk dituduh perampas bini org...

0 - comments:

Newer Post Older Post Home