Blogger Template by Blogcrowds

bakal new family member - 27 March 2009

~kek coklat yg share 5 org~

ari jumaat aritu aku g umah ong. semua dh janji nk kumpul kt sana sbb nk berkenalan dgn bakal tunang emah. aku smpi awal. masa tu ada mak n ayah jer. kitorg prepare dinner. ala..masak simple2 jer. pastu ong beli kek utk celebrate besday reramai. utk abg, nawfal, ayah, akak n adam. bdw, adam tu la bakal tunang si emah. org tganu. keja kt perak. polis. bg aku, sesiapa juga pilihan hati emah, aku sokong n doakan yg terbaik utk dia. so far, adam ngn aku ramah la...lgpon aku mmg plg byk ckp dlm family. semua org leh 'masuk' bila borak ngn aku selagi xsentuh bab politik atau bolasepak.hehehe...

insyaallah, ada jodoh mereka akan bertunang bulan june nanti. masa bertunang akan dibuat di rumah ong. segala hantaran akan dibuat oleh ong+aku. aku pn dah ditugaskan jadik wedding planner diorg nanti. well..biasalakn...aku kn hebat bab2 kenduri kawin ni..aku je yg xkawin lagik!!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home