Blogger Template by Blogcrowds

Giliran Cik Duyung Plak

Smlm (28Feb) Anis atau lebih dikenali sbg Duyung telah selamat diijabkabulkan dgn jejaka pojaan hatinya iaitu Mr. Muscle..ehh bukan Mr Fateen aka Beru yg amat dicintai walaupon telah menghadapi pelbagai rintangan dan dugaan didalm kisah percintaan mereka..aku sbg rakan yg memahami jiwanya telah cuba menggagalkan pernikahan itu namun kuasa Tuhan lebih besar. Aku telah gagal dlm misi ku sendiri..cewahhh…sebenornya, aku slalu ngusik si Anis. Saje bg dia takut2 nk kawen. Coz, lepas ni aku xleh la nk overdose dgn dia lagik. Kang xpasal2 aku kena geget dgn Beru laki dia tu..aiyoo..takut la…!! Aku g ngn adi ke rumah dia kt Kg Sg Chincin (ala2 LOTR giteww) utk tgk majlis akad nikah. Tp kami smpi lewat sbb jln jem giler..(sebenornya aku ngn adi bz shoping kt ikea n ikano.sbb tu lmbt). Tp kitorg dpt jugak la mkn tauhu bakar yg mmg best!! Lepas tu aku terus ajak adi balik sbb aku keja mlm.

Arini (1 Mac) adalah hari persandingan dia. Aku g naik keta su. Yg ikut skali ada chom,eja,adi. Steven kena naik moto. Su bawak keta kancil jer mcm aku. Klau dia bawak lori sure steven leh naik skali. Cuaca panas giler. Klau si Aril nonok ikut mesti dia akan habiskan 2-3 bedak miyami utk touch up muka dia..nasib baik dia keja pagi..hehehe…kitong naik ‘keta golf’ kata kak as sbb nk masuk jln umah anis tu sgt kecik n xde tmpt paking. So ada perkhidmatan shuttle disediakan. Kn bagus klau dia anto smpi sentul terus!! Teruja jugak la naik menatang tu sbb budak tu bawak mcm wat drift jer..nasib baik aku xtercampak kt luar..hanj sgt!! Masa kitong smpi, pengantin dh makan beradap. Dpt la tgk dia bersanding. Apa yg aku perasan pelamin dia senget sebelah..humm kenapa ekkk??(jgn mara arrr!) bdw, aku sgt hepi bila kengkawan aku semua dh selamat mendirikan rumahtangga. Lepas ni byk lagik dugaan akan menyusul. Maka bersabar dan bersedialah. Buat Anis n Fateen, selamat pengantin baru. Moga kekal ke akhir hayat. Amin.

Lepas abes lepak kt kenduri, bebudak ni lepak plak kt umah aku. Siap nk order milo ais tu..(xpaham2 ker aku keja mlm agaknya diorg ni..aku nk tido la oii…)tp sbb sesekali n buat su yg 1st time dtg, aku wat jugak la air oren bg diorg minum. Chom blanja goreng pisang. Diorg balik dlm kul 5pm. Lpas tu aku terus membuta!! Ngantokkkk ler…!!

p/s: Duyung + Beru = ???~balik kenduri lepak umah aku..sowi i dh tukar suar pendek la..~

~kenduri belah lelaki~

~dlm keta drift~

~sanding belah pompuan~

~masa akad nikah~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home