Blogger Template by Blogcrowds

Akhirnya Buntal ku kawin juga - 22 Feb 2009

~panas giler~

~aku makan sikit jer tauuuu!!~

~lawanya...pengapit!~

~owhh buntal.....~

~flower girl yg cute banget~

22 feb 2009. tarikh keramat bg si buntal. Dia dpt gak la merasa dok atas pelamin (aku harap xroboh sbb aku xtgk dia sanding) hehehe..plg best dpt mkn cream puff yg sodap gitew..lauk pauk pon best jugak even ayam tu pedas!! Aku g tumpang adi sbb keta aku stil dlm workshop. Anyway, buat my best buddy kt ctc ctr before, Maria aka Buntal, aku ucapkan selamat mengharungi alam rumahtangga dan bahagia ke akhir hayat. Hope so lps nie xde lagik adegan hempas2 pintu k (tp klau hempas2 atas katil tu xpe. Kinky katanyer!wakakaka…)

1 - comments:

Jay... akhirnya Buntal ko kahwin jugak yea...
Thanks for coming... Alhamdulilah, majlis berjalan dengan lancar. Pelamin tak roboh tau.. selamat aje!
Ko berkenan dengan pengapit aku ke??? Nak nombor hp??
Insya-Allah, tak ada lagi hempas2 pintu.. kalau kat dalam bilik, itu cerita lain.. hehehehehehe

2 April 2009 at 09:29  

Newer Post Older Post Home