Blogger Template by Blogcrowds

AJL 23 - 19 JAN 2009

Dis year stadium putra bkt jalil bergegar lagik dgn jeritan suara aku. Apa xnyer..aku plg kuat jerit bila MUH menang smpi org blkg aku tensen jer. Aku dpt rasa dia nk pelangkung aku ngn kasut (macam Bush kena) sbb aku dh terkinja2 ngalahkan beruk kt situ. Plg penting aku dok sebaris dgn vvip ye..jgn marah arr..ni semua hasil usaha cik duyung yg murah hati bg tiket free kt aku tahun nie lagi. Sepatutnya aku g ngn adi (last year partner) tp dia ada training plkn kt airport senai. Hehehe..nk jadi pilot ke uolss?? Bg aku, ini adalah AJL terbaik penah aku saksikan secara live dpn mata mahupon yg kt dpn tv. Mmg puas hati..katanyer..!! bdw, yg join melalak n memekak mlm tu ada kak zety,jimi,iju,sepupu duyung n kwn dia. Cool la..!next year nk tiket lagik ek!!

~aku n kak zety 'da vogue'~

~duyung~


~sajer nk tunjuk VIP tu jer.belagakss katanyer!~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home