Blogger Template by Blogcrowds

Congrats Abg Ivan

Dh penat bersusah payah sampai terpaksa jual kereta, akhirnya abg ivan dpt bernafas semula. Walau baru nyawa2 ikan, tp at least ada la gak oksigen diberikan..wah ayat aku mcm ajar subjek kimia+biologi jer kn!! Knp aku ckp mcm tu? Sbb dia dh dpt place utk spin semula kt Oblique, Modestos KL. So far segala plan yg kami buat Berjaya. Segala promosi berjalan lancar. 2 mggu pertama byk feedback yg positif diterima. Aku ni byk ckp n lebih ramai kenal org drp 2 ekor tu. So, aku jer la yg bz bergossip dgn customer dlm club. Sesekali ambil peluang enjoy jugak la. Penat tp best. Aku, Eimran, Wan n Adam mmg krja keras utk make sure xjadik mcm dulu. Kami bkn keja kt club tu pn,tp kami ni kira assist Abg Ivan je. Kami independent. Mana ada peluang, kami grab jer. Soal bayaran mmg xpenah timbul. Masa dulu2 ada la sedikit ‘insentives’ diberikan, tp skrg we do for charity jer..(wahhh…bil aku saper nk byr kn??) aku tau, wan + imran pon sama mcm aku. Do it for fun. Asal leh enjoy n release tension. Klau citer kt org luar, mmg diorng susah nk paham. Ekceli, drp benda2 nilah kami jadik rapat. Xsangka lgsg. Drp wan yg kekwat jg cashier kt Down Under smpi skrg dh jd teman yg suka lepak sesamer. Aku dh bersama Music Station dh masuk 3 tahun lebih rasanyer.drp musictheque , down under, La Queen, JI Club n now Oblique la plak..lama tu jugak la aku kenal budak2 senget nie. Korg jgn salah paham. Kami semua golongan professional dlm kerjaya masing2 tau. Semua ada visi n misi. Kelas kn!! Utk abg ivan, dun wori bro, we wil always support u! klau lpas ni si Francis tu cuba

menipu lagik, kita letupkn jer club tu..hehehe..

p/s: nanti ada astis baru nk kuar album mini. Lagu dia nk pasang ker abg ivan? Nanti I suruh Wan download ek..boley ke Wan??heheheh

0 - comments:

Newer Post Older Post Home