Blogger Template by Blogcrowds

Christmas Celeb jer? Raya xder??

Apa la nk jadi agaknya kn? Masa Christmas sibuk masing2 nk wat changing gift la..wat party la..tp masa raya haram jadah xde benda pon..nk wat cmner kn?klau dh keja ngn mat saleh n minah saleh kt pcmc ni..even ada yg bukan omputih pon dh jadi putih gak. Xkira la kt rambut ker..fesyen ker..atau nama..(opss Jay Ariel tu nama apa ek??) so masa celeb Christmas aritu aku telah mendapat hadiah hasil tukaran dgn segala makhluk kt BDCA. N hadiah aku tu yelah 3 bijik sabun! Nasib baik sabun Body Shop. Klau sabun Lux atau Daia dh lama aku humban dlm tong sampah..huhuhu…but aku rasa kelakau jugak la ada hadiah yg mengong diterima oleh kengkawan aku…ada dpt shaver 2 hengget, jam pasar malam, topi yg telah diguna, coklat yg menggemukkan, n mcm2 lagik la..puas jugak la ketawakan hadiah masing2..apapun, aku rasa seronok sbb hadiah aku pon kejis jugak..(apa aku bagi? Rahsia….)

~aku dpt sabun~


~2 ekor anak dara. dihujung kelihatan adie sedang kontrol macho dgn uniformnya.~



0 - comments:

Newer Post Older Post Home