Blogger Template by Blogcrowds

aku dan syg ku - 21 March 2009

ni adalah hari terakhir aku bersama 'syg' aku yg hampir 5tahun kami bersama. byk suka duka telah kami tempuh. n pelbagai kenangan n memori telah kami pahat bersama. sejak 2004 aku mula menyemai cinta bersamanya dan sejak itu jugalah ia membalas cintaku itu. tanpa jemu kami sentiasa berdua walau kemana jua. tp aku terpaksa akur dgn kehendak takdir. jodoh kami xpanjang. dia mula buat hal. bukan kerana dia ada lelaki lain, tp aku tau dia mahu aku terus mengharungi hidup dgn 'syg' yg baru. aku xmahu pada mulanya, tp apakan daya, semua ahli keluarga dan teman rapat telah memberi nasihat agar aku meninggalkannya.

terus terang, aku menangis dan ku usap seluruh tubuhnya sebelum aku berlalu pada hari terakhir itu. aku sempat menuturkan kata terima kasih padanya. dan aku berjanji xkn melupakan dia. dia segalanya utk diriku. maafkan sy 'syg', hanya Tuhan yg tahu betapa rindu sy pd segala memori kita....

~budak nakal ni akan menjadi milik org lain~

~i love you~

~my new baby black saga~

~aku xpegang langsung stereng pd hari pertama aku amik keta ni. aku sedih sbb terpaksa jual keta lama. kakak aku yg bawak keta ni balik. aku harap 'baby black' ni akan menemani aku dgn baik slps ini.~

1 - comments:

"Syg" akan tetap berada dihati mu...
Anyway, Congrats on your new car. Bila nak bawak jalan-jalan naik kereta baru???

2 April 2009 at 09:22  

Newer Post Older Post Home