Blogger Template by Blogcrowds

Pic sekitar Aidil Fitri Oct 2008

Tahun ni kami sekeluarga dan sanak saudara berkumpul kt umah mak aku kt klang jer.xbalik sabak bernam sbb org sana pon turun klang jugak. Kaler tema this year kuning!! Jgn marah arr..xde pe yg special tahun nie Cuma rendang n kuah kacang adalah hasil drp air tangan aku ok!! Aku yg masak!! Penat tp puas sbb dpt bg org mkn. Apapon, Aidil Fitri hanya akan meriah selagi aku memiliki mak+ayah. Klau diorg dh xde, maka, raya xde makna bagi aku..aku doakan mereka sihat selamanya…syg mak.syg ayah.

~open hse umah kak zety.(kak ana baju pink)~

~open hse umah kak ena. (aku, kak ena, nana, eja)~

~open hse umah abg syah. ada doa selamat.aku sempat tlg masak ye..!!~

~open hse nadia af~
~suka giler dpt amik gamba ngn saida. kakak siti woo..cun habis!!~

~umah my one n only buntal!!~

~ong main bunga api kt umah mak~

~3 beradik~

~lepas balik solat raya~


~hairie mms pic dia beraya kt kampung dia.~


1 - comments:

wah.. gambar ngan Buntal pon ada gak!!
Best.. Best.. Best...

2 April 2009 at 15:31  

Newer Post Older Post Home