Blogger Template by Blogcrowds

Azhar tumpang umah..

Adakah aku terlalu baik atau masih terlupa kesilapan lalu? Aku xpasti jawapan yg harus aku beri utk soalan yg aku tanyai..Cuma hati kuat meyatakan segalanya niat luhur dan ikhlas utk membantu insan yg memerlukan. Apa jua balasan yg diberi atau apa macam bala akan menimpa aku selepas ini, aku redha dan pasrah. Cuma utk ‘adik’ aku sorg ni, aku xdpt menahan diri drp menolongnya. Tinggal selama hampir sebulan di rumah aku sambil segala kemudahan aku berikan termasuk mendapatkan dia kerja bukanlah sesuatu yg besar utk dikira. Apa yg aku mahu, dia berjaya berdiri sendiri tanpa mengharapkn bantuan org lain slps ini. Aku tahu dia bijak. Dia mampu melakukan pelbagai kerja. Cuma kdgkala dia alpa dan lalai dgn mainan dunia. Aku hanya memberi jalan. Samada dia mahu mengikuti jalan itu, terpulang padanya. Dia cukup dewasa. Dia sudah matang. Moga Allah beri dia rahmat dan kegirangan sepenuhnya.

“Abg ada bila awk susah…”



~byk benda kami share~

~ntvu kt tmnet. alhamdulillah, dia dpt keja tu~

~dia tido kt ruang tamu je sorg2~



0 - comments:

Newer Post Older Post Home