Blogger Template by Blogcrowds

we r in d rite track!

aku rasa malaysia ni byk sgt pesta. nk pilihanraya pon ada pesta. kt area umah aku kalut ngn org2 keAdilan sebok buat khemah n ceramah. siap ada screen besar kt tepi traffic light. tgk movie ker apa aku xtau..tp best la..seronok tgk gelagak org. yg tua, muda, bebudak pon sama jer..poster tu kadang2 smpai aku keliru lampu ijau ker poster Pas..muka calon2 pon posing kt poster2 tu ngalahkn model utk cover mags!wakakaka tp tu 2-3 hari lepas. arini semua dh ngundi. mak ayah aku ada kt umah. diorng g ngundi kt area umah lama kitorng,kt raja muda, kg baru. so pepandai la..kengkawan, undi adalah rahsia! tp naper kena dirahsiakan ek?aku pon xpaham..

~ini parti pilihan anis!~

1 - comments:

Hanj,pepandai je ko kate aku sokong parti Hen.Mmg hanj ko..bukan henj.waahahaha

10 March 2008 at 10:41  

Newer Post Older Post Home