Blogger Template by Blogcrowds

eja pengsan!!

aiyoo..

mcm2 dh jadik dlm opis nie..smlm aku masuk keja lmbt 15 minit. so dlm kul 830 tu si nanda tpon. tanya aku kt maner. aku pon dgn malas jwp yg aku dh ada dpn US Embassy. then aku ckp klau dia nk balik g ler sbb dlm 5 minit aku smpai la even jln jem giler. pastu aku ckp lagik, shila n eja kn ada..but then dia reply, eja MC. apa?? dia ckp lagi, 'bang, eja td ada dtg keja. later dia pengsan dlm opis. so dia mc la'...

aku gelak jer. sbb aritu si minah verangan tu penah main2 pengsan dlm opis. so aku dh terkena. so aku anggap si nanda buat lawak la..

smpi opis, rupanya mmg eja pengsan masa lunch. aku tau sbb aku jejak kaki jer kt opis begitu byk info drp informer2 aku yg citer pasal eja ni. humm...so bru aku caya ler..siap buat announcement code blue lagik..ngalahkn aku! tp aku tetap pecah rekod org pertama pitam n plg lama dlm ER.hehehe...


~adakah eja pengsan begini ?~


bila pk2, naper la semua jadik kt kami ni..aku rasa beban keja n waktu keja yg xseragam buat kami jd 'tingtong'....huhuhu..harap2 lpas ni ada la perubahan yg bagus. jgn ada yg mati lak dlm ni dh la..choiiii katanyer............!!!!



0 - comments:

Newer Post Older Post Home