Blogger Template by Blogcrowds

>kelaparan<

aku ada 2 kawan
sekor tu duyung kolam
sekor lg chipmunk jantan

tp diorng sgt jahat
g makan xnk ajak
buat aku n eja lapa xagak2

diorg pon g jenjalan
dh
g cheras g lak ke pandan
pastu balik perut kekenyangan

aku n eja dok kt opis
makan kopok n roti kismis
sambil tu kitorng nangis2

eja tertido smpi demam
aku lepak smpi lebam
2-2 mereng kelaparan

apa lagi kami nk buat
mentang2 lah kami idup merempat
terus je la pasrah bila teringat

6 - comments:

kasihan nye dia.... lain kali bawak bekal nasi campur tau.... tak ler lapar.

16 March 2008 at 18:22  

oi!AKU DAH KABO KO SAJE NAK BUAT AKU RASE BERSALAH SEUMUR HIDUP KAN!

17 March 2008 at 08:42  

Bodoh seh syair ko bang...........
Aku pijak ko sat gi...Takder maknernyer aku nak tersentap kalo tak dpt makan ngan diorang..................................

17 March 2008 at 15:16  

muehehehehehe.....

18 March 2008 at 12:38  

Aku tak abes cakap lagi...........Abg Jay,kiter ramai kawan lagi occay,tak pyh gusar psl diorang...............

18 March 2008 at 13:29  

aku dh bawak bekal dh start arini..

19 March 2008 at 19:18  

Newer Post Older Post Home