Blogger Template by Blogcrowds

tribute tu kak azie..huhuhu..

beliau adalah antara kwn pertama aku semasa menjejakkan kaki kt PCMC. hari pertama kitorng training kt HR, beliau smpai agak lambat. dgn catwalk selamba, beliau masuk bilik training n duduk sebelah aku. dlm hati, aku rasa nk carut jer terus sbb beliau berusaha bersungguh2 mengcoverkn dirinya walau sememangnya beliau xcantek langsung. kami terus berkawan bersama eja n chom. 4 sekawan! pioneer utk contact centre. masa berlalu n byk suka duka dilalui bersama. mungkin sbb sikap aku yg sgt open minded n xpeduli pasal org, maka beliau xada masalah dgn aku. (aku rasa la) walau xserapat n seakrab mana, byk benda kami kongsi bersama. beliau selalu kasi lagu sama aku. tp lagu ayu oiam beliau xkasik lagik! hampeh sungguh! walau apapun, beliau tetap kawan aku sampai bila2...

mungkin beliau ada alasan tersendiri utk 'melangkah terpaksa' drp contact centre ini, namun aku yakin, beliau telah memilih jalan terbaik utk dirinya. apa yg dpt aku katakan, beliau unik dlm caranya. sesuatu yg tiada pada org lain. goin 2 mis u...

all d best 4 u n gud luck.

hidup kak azie..!!!

inilah dia kak aziezan..my frenz!

~berada di celah2 mmg kegemaran beliau~


~eja verangan, jay ensem, chom buntal n kak azie rendang xberbuah~

~pose baju melayu masa raya~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home