Blogger Template by Blogcrowds

bila chipmunk bersuara



hidup aku penuh dgn individu2 menarik yg aku xpenah terbayang akan bersama dgn mereka hatta sbg kawan atau lawan. tp semuanya muncul dlm pelbagai bentuk yg aku rasa sgt unik dan menarik. mereka penuh cerita.suka dan duka.

adie=chipmunk adalah salah sorng kwn baik aku skrg. byk jgk citer yg kami kongsi bsama. aku harap dia xla pulak g gatal2 kongsi citer aku ngn org lain plak.hehehe...but aku respect dia. even aku slalu caruts n kejis dia. dia tetap teguh mcm statue of liberty cuma bezanyer dia xpegang obor tp dia pegang hanpon.huhuhu..(carut lagik)

arini dia nmpk down sgt. sian lak aku ngn dia. drp smlm dia xlayan aku masa YM. aku tau dia mmg ada probs kalau dia jadik mcm tu. td dlm kul 7pm dia ada dtg lepak opis. muka serabai. mcm muka budak2 xdpt mkn aiskrim. dia ckp, hp rosak. humm..langsung dh xleh guna.jem trus! aku nk tlg tp xbdaya. dia say sory pasal dia xlayan aku kt YM. aku xde hal pon.

lpas tu dgn cara sedikit berbisik sbb takut shila dgr, dia kata dia dok gadoh ngn awek dia. laa..ingatkn dh ok, rupenyer blom lagik. aku pon nasihat la dia apa yg patut. tp aku tau dia lebih tau apa yg patut dia buat. bdw, dia ni leh kira obses jugak la ngn awek dia. aku rasa klau aku leh ulang alik jumpa lover aku kt serdang tu, dia lebih sanggup xmkn utk simpan duit nk g jepun.motiff??sbb awek dia kt sana la dol!!


aku xpenah jumpa pon ngn minah tu. tp aku rsa minah tu tau byk pasal aku. biasalakn, aku kn popular. smpi ke jepun org knal aku tau..heheheh..
buat adie yg aku syg n awek dia yg aku syg jugak (cover str8) aku harap korng jgn la asyik berbalah. kena la fahami situasi masing2. xsemua yg kita nk kita akan dpt. jd pandai2 jg hati pasangan. cemburu pd tempatnya. marah pd isunya. syg dan cinta pd tuannya. aku doa yg terbaik utk korang. klau kawin aku jd pengapit ek?



nan dayo....



0 - comments:

Newer Post Older Post Home