Blogger Template by Blogcrowds

on call lagik

humm...macam2 berlaku dlm contact centre ni. arini aku kena dtg wat night shift even patutnya aku kena cuti.(my offday ok!) but nk wat cmner.. kerana kengkawan aku turutkan juga. kaV call aku n bgtau yg azizan a.k.a kak azie MC a.k.a tender resignation kt HR ptg tadi. humm..aku xnk komen. bagi aku mesti dia dh pk yg terbaik utk dia. maybe rezeki dia bukan disini. biarlah. aku hanya harap dia berjaya walau dimana dia berada macam zue, olye n maria yg dh pergi meninggalkan kami lebey awal. xlupa pada big bos yg 'terpaksa' pergi. semua itu politik opis yg aku nmpk semakin merosakkan kerja kami disini. entahlah..

cuma apa yg sering aku nasihatkan pd diriku n kengkawan yg lain, sabar dulu. yg baik xkan dpt dgn mudah tanpa kita perlu mengharungi susah payah dahulu. keindahan alam pekerjaan bukan hanya bergantung pada wang ringgit tp yg paling penting kepuasan n persekitaran. jika kita mula mewujudkan suasana yg 'hitam' maka itulah yg kita akan dpt. jgn salahkan org. lihat apa yg telah kita sumbangkan dahulu.

pk-pk kn lh dgn bijak!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home