Blogger Template by Blogcrowds

tioman?hummmmm......



aku ada ym ngn adie mlm td..kitong citer pasal nk g shopin b4 g tioman. bila sebut jer pasal tioman, aku xrasa se'eager' masa aku nk g penang aritu.. naper ek? maybe aku harap aku leh g ngn Li.. tp xdpt..dia bz ngn keja n study. so aku kena la paham walau kdg2 aku sajer wat bodo!n mayb jgk sbb aku dh mula sakit balik..humm, aku xnk sakit lagik mcm dulu..dh penat aku lawan sakit ni. naper la dia dtg balik masa aku tgh hepi??pls God..aku xnk it happen again like b4...


ANYWAY, aku dh janji pd diri aku, aku akan jenjalan gak ngn dia..xkn asyik lepak kl-serdang jer..huhuhu..




LOVE U SAYANG

2 - comments:

Sayang lerr Maria sekali.... wakakakakakaka

20 March 2008 at 11:13  

jiwang karat nak mampos....

20 March 2008 at 18:48  

Newer Post Older Post Home