Blogger Template by Blogcrowds

mimpi yg sama???

sebelum aku menulis lebih jauh..ingin aku mohon maaf diatas keterlanjuran yg telah berlaku.. huhuhu..bukan aku sengaja tp aku mmg suka amik gambo..jgn la suruh buang pics ni plak ek? (mcm sesetgh org tu yg sesuker jer delete sumer pics dlm pc aku!hanj!!)

semua ini sekadar hiburan sahaja utk mereka2 yg berkenaan (xspecialy utk Anis sbb dia adalah anak hayam paling berjaya) . diorng berdua ni adalah rakan2 yg rapat ngn aku. byk suka duka aku dah lalui dgn mereka. byk rahsia yg dikongsi n masih lagi menjadi rahsia antara kami.walau kdg2 ada sesi carut-mencarut sesama sendiri, tp kami tetap bersama n memahami diri kami.

hope we stil fren 4eva! yg salah tetap salah, yg benar akan muncul jua.....


utk eja n adie..tidurlah sayang......


EJA

~pose drp model Kamdar~


ADIE

~genggam hp bia smpi jadik pink!~

2 - comments:

mungkin ko sudah gila....

9 March 2008 at 12:42  

awak ni pandai buat lawak lah....genggam hp sampai pink plak. hahahaha

10 March 2008 at 04:01  

Newer Post Older Post Home