Blogger Template by Blogcrowds

mkn sambil tersenyum

arini aku ngn cik duyung, suba nokk, n eja verangans g mkn ikan bakar kt keramat. masa lunch. kenyang smpi menjilat pinggan. 2 ekor ikan pari2 n sekor ikan keembong buat semua dh xpandang kiri kanan. terutama suba yg hanya melihat ikan pari itu dgn pandangan yg amat tajam. anis plak cuba menjadi Dr. Lo' Lo namun hasilnya kurang memberangsangkan. ade ke patut dia nk jadi wakil PAS tp dgn syarat bendera kaler ijau ditukar menjadik pink? hampeh sungguh....hahahahahahahaah....

si eja plak sebok amik gambo. konon2 nk ngenakan aku la tu. tp jgn harap sbb aku telah bersedia dgn pelbagai tembok pertahanan. hasilnya...pics di bawah ini. aku mkn dgn senyuman n anis cuba mengcover mulutnya yg penuh dgn sambal belacan ituu...! nasib ko la anis....dh la awan komulunimbus (tul ke aku eja tuh?) pon xtau. hanj sgt!! cmner nk jadik wakil rakyat?

0 - comments:

Newer Post Older Post Home