trip ke bagan lalang

walau kepala aku serabut beberapa hari ni tp demi keluarga tercinta, maka aku gagahi jua. percutian yg sepatutnya menyeronokkan bagi aku tapi kesudahannyer adalah holiday yg 'suam-suam' jer...bukan sbb tempat tu xbest, cuma hati n perasaan aku jer yg xtenteram. tambahan pulak kepala aku pening kena ujan ptg tu lepas main layang2..but, aku seronok bila lihat semua ahli keluarga aku seronok terutama bila lihat mak n ayah aku hepi jer..

buat aku yg 1st time sampai kt bagan lalang nie, aku rasa xla se'best' mana pun tmpt nie. sbb xde axtiviti menarik pon leh buat. cuma leh main layang2 n mkn seafood jer. yg lain nan odo!


smpi2 jer terus amik gambo

tido ngn bantal bucuk

air laut kotor, tp pasir dia mmg halus giler

aku ngn mak tersayang..tetiber si gemuk nyibok lak..

dulu kitong couple..huhuhu

ayah tgh wat umah atas pasir..

malu nk bgtau, tp ni 1st time aku main layang2...

aku n degum

prepared nk balik

xreti2 nk tempah??

barbie que

makan smpi kembong

mkn lagik

1 - comments:

sungguh enak bila aku melihat 'pari-pari' and burger itu diatas arang..hehehehe

2 July 2008 at 18:39  

Newer Post Older Post Home