comey mcm aku

sejak 2 menjak ni, ada jer org yg masuk spital. tensen aku. nk kalahkan rekod aku agaknyer diorng nie. tp aku yakin xde saper yg dpt kalahkan la..hahaha...

ptg td, aku g melawat (bukan mel*wat ok!) 2 org baby yg sgt comey. aku rasa mcm bayang2 aku jer diorng tu. sbb org cute mcm aku byg2 mesti cute jugak kn? bila tgk anak org, terasa mcm nk anak sndri plak. tp aku xde calon lagik la. lain la klau aku mcm si duyung, dia ada kekasih gelap (opss..terlebih sudah) leh la kawin...

berbalik pd citer baby td, salah sorang ialah insan yg bertuah lahir kedunia ini. puteri sulung kpd abg syed concierge ni baru berusia 2 hari. lahir secara normal n berat dia 3.4kg. masa aku g tgk, dia tgh nyusu kt nursery, tp sbb aku staf yg baik, so aku dpt la tgk dia dekat2. tp aku xpegang dia la, aku mmg takut nk sentuh budak2 kecik ni. kang lebam plak..huhuhu..


baby gal abg syed


then yg lagik sorg yelah anak buah duyung. demam panas. yg ni aku kesian sket. sbb tangan dia kena inject sbb nk amik darah n mcm2 la. heeii...aku tau la cmner sakit buat semua menatang tu. dh la dia kecik, klau nurse tu buat kasar2, siap la! uik? aku plak yg emo..hehehe..

tgk arr..mata dia berair..sian sgt!

buat abg syed, tahniah. jg anak tu elok2. jgn buat perangai mcm budak2 lg. awk tu dh jd bapak budak! n buat abg n kakak ipar duyung, sabar k. insya allah semua akan ok. kita doa sama2 tau.

3 - comments:

best aku sker...

29 July 2008 at 03:01  

baby2 itu mmg sgt cute,..tp siyes xde iras2 j langsung,..not at all,..hahaha

29 July 2008 at 08:37  

nak anak jugak.... tapi i nak anak lelaki - hasil in vitro. gitu....

sapalah nak derma ovum kat i dan jadi ibu tumpang... hahahaha

30 July 2008 at 09:49  

Newer Post Older Post Home