keta meletup bukan meletopz!

dunno wat 2 say anymore...keta aku tu mmg mcm aku. slalu je sakit. smlm dia buat hal lg. memula ingat xde benda, tp dia dh smpi tahap cuba membunuh diri n bunuh aku skali! hampeh nyer keta. aku dh perasan yg dia meragam drp ari isnin, tp aku buat 'dek' je ar. lpas balik drp danau kota mlm isnin, aku perasan temperature keta kejap naik kejap turun. so hati aku dh xsedap. nk check air mlm tu, aku dh xlarat. so pk esok pagi baru nk isi air n check apa yg patut arr.

ari selasa, aku ngn adi kuar awal sbb nk setelkn byk menda. tp memula aku check enjin n isi air. yg peliknya, tangki aku xla 'sekosong' yg aku jangka. xbyk pon air yg aku isi. so mmg la keta ni ngader2. then dgn selambanya, aku gerak g bayar bil n just follow plan yg aku buat ngn adi. but, once smpi kt area central market, tetiber aku terperanjat keta aku meletop. kuat jugak ar. cuak la muka adi bila aku tgk. nasib baik aku xmeletop mcm althantuya. if not mesti kuar front page paper! aku ingat aku langgar apa2 ke..keta aku ter'berhenti' tetiber n kuar asap drp enjin. mcm best jer..!dh mcm dlm citer aksi komedi plak aku rasa!

dipendekkan citer, adi gerakkn keta n parking tepi jalan. aku xnk bawak takut meletop lagik. tp dat time aku mmg xrasa susah ati langsung. aku leh hepi2 amik gamba n g beli makanan kt 7-11. keta aku kena 'tarik' oleh tow truck n dibawa ke bengkel kt dato' keramat. lepas keta aku diangkut, aku ngn adi meneruskan perjalanan dgn menaiki kaki sendiri n naik cab selepas kaki mcm dh nk tercabut.

owh...lupa nk bgtau. aku call opis ckp aku EL n apoimen follow up ngn Dr. Sanker telah aku ubah kpd ari rabu. kul 5pm bru smpi umah n bru terasa penat n aku tido smpi kul 8pm.


~dh mcm kena lumpur jer~

~tersadai bersaksikan dayabumi~

~1st time kena tarik~

~mcm lawak jer aku tgk keta aku ~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home