sehari di JI

mcm biasa la, ari jumaat mlm, aku akan berada bersama abg ivan n crew utk membantu dia n abg syah kt club. lepas kitong move drp LQ ke Baze then skrg kt JI suasana bertukar tp crowd tetap sama. mggu ni aku xduty. but aku just buat keja2 marketing aku la. g usher org n borak2 ngn grup2 tu utk tanya pendapat or kritikan diorng. so far, maklumbalas bercampur2. biasala, kelab baru, byk perlu diperbaiki.

last friday, yg buat show adalah salah sorg my best friend, aniq a.k.a alyysa. aku mmg dh lama giler xjumpa dia. cuma selalu la jugak sms/call dia. email pon ada gak. dia pon dh keja kt karangkraf skrg nie. aku mmg xleh lupa byk insiden antara aku ngn dia. sejarah aku ngn aniq ni mmg byk. klau fida ada pon, mesti dia setuju. tp aku rasa dia n fida xkan berbaik. bila sebut aniq, aku xleh lupa utk teringat Rya, Nadia, Mok etc..org2 yg sgt rapat ngn aku. dh mcm adik2 aku. Rya setahu aku bertunang arini. Nadia, ada sms ngn aku last week ckp rindu giler kt aku. tp Mok dh ilang. dh tukar num hp. Fida plak skrg keja kt genting. dia la adik aku yg plg byk masalah n plg byk menangis ngn aku...

humm..sebenornya nk ckp pasal aniq jer, tp tetiber ter'emo' plak. yela, apa yg penting aku nk bgtau, walau sesiapa yg berada dekat ngn kita, jgn terasa/tersentap klau tetiber org tu berubah sekelip mata. xsemua yg kita anggap kwn akan anggap kita begitu. dan musuh xmungkin sentiasa membenci..aku syg kwn2 aku...


aku ngn alyysa

miss india-miss earth 2008

2 - comments:

bidangnya dada alyysa tew. hihiks..
JI tu hapa? jemaah islamiyah ke? **larikkk

30 July 2008 at 09:43  

ini miss yang kena tangkap dkt bachok kelantan tempohari ke hehehehh muka dia masih jantanz lah noookssss
yang paling takut muselll dia jantanz angkat besi lariiiiiii.....

30 July 2008 at 16:29  

Newer Post Older Post Home