lepak-king

ari selasa a.k.a smlm, aku terima call drp azfar suruh aku cepat2 g teman zura yg tersadai tepi jalan sbb keta rosak. dh la pompuan tu sengal, baru kena pukau jer aritu, ni plak keta rosak. so aku pon g la tengok minah tu. keta xder minyak jer rupanyer. dia plak g bwk keta bf dia. so xreti tgk meter minyak tu. hampeh sungguh. lepas si azfar smpi ngn fara yg bawak minyak petrol, kitong gerak g makan kt tupai2. zura sibuk ajak g umah dia g swimming (masalahnyer dia tau ke aku ni xtau berenang??). but aku bgtau dia, lain kali jer la. lepas tu aku ngn azfar gerak g lepak pelita n white coffee lak. asyik minum jer. makin boroi la perut aku ni. masa cuti2 ni jer la aku leh 'lepaking' ngn mbr2. nk jumpa org tu, ada je masalah n halangan. entahla...syg xbertepi tp cinta xberbagi.

zura n fara

3 bijik keta bersidai tepi jalan yg bz

ash atau mak hayam azfar

1 - comments:

ash - dari zaman belajar sampai sekarang, tetap menten. sama saja dahulu dan skrg

6 July 2008 at 11:31  

Newer Post Older Post Home