akhirnya bertemu

xnk ckp byk tentang ini. cuma aku mahu menzahirkan rasa gembira, sedih, cemburu dan mcm2 lagi. semuanya bercampur baur. apapun terima kasih untuk segalanya.

seronok dpt jumpa khai (baju ijau). zul plak peramah.

me n alex

melihat kebahagian org lain membuatkan hati ini sayu pilu kerana diri ini sentiasa keseorangan menanti cinta...

3 - comments:

salam.. apa khabar sekarang...

20 July 2008 at 10:51  

kaba baik..

20 July 2008 at 12:47  

topic n story wat aku nak nanges jer... ilang kejantanan aku..

T_T

siapa la cinta ko yg xkesampaian nih..

aku harap ko dapat cinta sejati sebelum aku umum pengesahan dan rasmi cinta baru aku.. ye lah..

ko lagi meletop n hensem, takkan xde yg sangkot...

tetapi kekadang penat nak mampos layan org yg memula cinta then hilangkan diri.. rasa cam nak baling kerusi bebudak skola aku dulu2...

29 July 2008 at 03:03  

Newer Post Older Post Home