Blogger Template by Blogcrowds

sedih..dia xnk temankan aku..


nie entri luahan perasaan..

Arini 1st day aku keja siang..slalu keja mlm jer..dh 3 bulan xtau rasa keja pagi..so arini aku rasa mengong yg amat sgt...

then arini ingat nk ajak som1 tu teman aku g keja..tp dia xnk..puas aku pujuk..tp dia stil xnk jugak..humm..nk wat cmner..org xsudi..so aku masuk keta n dia blah jln kaki naik star balik umah dia..

nk ajak g bfast pon xdpt..mesti dia lapa..dh la aku kejutkn dia awal sgt..tu pon sbb ada mbr ketuk pintu umah pagi2 buta..so terus bgn jer la..

so skrg, aku rasa sedih sket.bukan per..sdih dia xikut aku jer...but,even dia xtemankn aku..tp dia pakai baju yg aku kasik dia..hehehe..buat aku tersenyum dlm hati..harap2 dia hargai apa yg aku beri pd dia..

0 - comments:

Newer Post Older Post Home