Blogger Template by Blogcrowds

dilukai cinta?


entah apa la kena ngn aku agaknya..bila baru nk mula bercinta n meniti hari2 indah,pasti ada saje benda yg muncul n jadik penghalang..pening aku pikir..salah aku atau mmg salah aku?huhuhu..

aku tau arr,mmg aku cepat rasa ragu n xpercaya pd som1 tu sebab aku dh byk kali tertipu permainan 'wanita' ini...cuma mungkin dia benar..dia x sama dgn org lain..hati aku yakin dia xpernah menipu aku tetapi...entahlah...

bila berkasih,kepercayaan itu paling penting kn?aku kena belajar byk benda pasal nie..menerima keburukan aku dh sedia tp mengalami kekecewaan?i dun think so!!

kwn2 aku dh mula menyebut dan bertanya pasal dia bila dia xbersama aku..xkisah la budak opis ker, kak azy ker..etc..dia istimewa..aku akui..bila dia tiada aku betul2 rasa sunyi..dunia aku xceria..diakah 'orangnya'?

God..pls help me!!!!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home