Blogger Template by Blogcrowds

S>A>R>A

alangkah bahagia bila bertemu si jantung hati kn? klau xder org utk dicintai mungkin perasaan itu berbeza. bagi aku..wow..!hebat..!seronok..!ceria..!hehehe...ala..korank jeles kn?lantak arr..janji aku hepi...walau jumpa kejap jer jumaat lepas tp cukup bermakna siot..aku yg masih demam terus jadik bersemangat walau badan stil lemah. drive dgn slow drp kl ditambah plak ngn jln yg jem giler buatkn aku smpai lewat kt serdang. smpai jer terus g bfast sbb aku nk mkn ubat. lepas tu aku ngn dia g Alamanda. mula2 aku xnk sbb kt situ xder benda yg best pun. tp bila tgk muka dia mcm sedey jer bila aku kata xnk g, aku terus ubah fikiran. sian plak..dh la lama xjumpa, xnk la dia masam2 muka...dlm ati aku dpt rasa dia mmg nk cari somting kt sana atau teringin sgt nk g sana sbb dh lama xg kot..xkisah la..as long aku berdua ngn dia..kitorng xlama pon kt situ. lepas seround-2 kt sana terus blah g Jusco kt Seri Kembangan. aku nk ajak dia tgk wayang. kena cepat sbb ptg dia ada miting plak. ingatkn nk tgk 2 citer tp last2 kitorng tgk Sweeney Todd. best wooo..maybe sbb aku suka tgk musical film kot.. abes tgk movie aku bwk dia g mkn n terus anto dia balik kolej. masa tu dh pukul 5pm. aku xnk hold dia lama2 sbb nanti dia lewat lak. so after say gudbye aku pecut balik kl.

sampai umah terus tido jer. mlm baru bgn. pastu siap2 g club plak. mcm biasa, kt club saper jer mbr2 aku klau bukan my beloved abg syah n abg ivarn (d coolest DJ in town), then si Adam, Wan, Eimran, Adi n Eizreel. ada la lagik budak2 lain yg aku jumpa. sumer mbr2 clubbers. but aku yg mmg suka lepak dlm DJ kaunter tu tetiber jer dpt call frm 'my super ex-gelfren'..huhuhu..dia dtg ngn ex-klik aku drp celcom. tambah gamat la! lepas borak2 jap ngn dia n tunaikn rqst lagu yg dia nk (Superstar-Jamelia) aku pon lepak balik ngn Wan.

~my super x-gf~

si Eimran ilang plak. rupernyer gaduh ngn Wan. hampeh toll..but later on ok lepas aku pujuk 2 ekor unta tu.. then after closing, kitorng g mkn kt are cheras Leisure Mall. aril n riko pon join gak.mkn steamboat smpai perut masing2 dh bulat.hehehe..tq abg syah belanja kitorng. nanti ajak lagik tau..dh kenyang masing2 blah ngn senyuman n teman masing2..aku jer balik sorng..huhuhu...

miss u syg...

0 - comments:

Newer Post Older Post Home