Blogger Template by Blogcrowds

penyakit lagik!!!

Dh seminggu aku x post apa2 entri..bukan xder idea, tp aku sakit..huhuhu..MC smpai 4 hari..Bila g clinic,Doc ckp aku ada sakit batu karang plak..humm..mcm2 ler..tp hasil ujian darah n urine,mmg posibility tu agak tinggi arr..so aku kena mkn mcm2 ubat..humm..benda aku paling xsuka buat ialah mkn ubat!!yukss..dh la xsedap ubat2 tu..pahit..kelat..masin pon ada..



Mula2 aku ingat, aku sakit pinggang sbb aku g clubbing atau byk angkat benda berat or duduk lelamer kt opis..tp rupanyer ada benda lak hidup dlm badan aku nie..

Yg aku pelik bin ajaib tu ialah,naper si batu karang tu leh ada dlm badan aku lak??xder tempat lain ker dia nk lepak?hampehh tul..klau berlian ok la gak!leh wat batu cincin..kaya gak aku klau jual..


~fuhh..kn best klau dpt ni~


So, bertambah la senarai penyakit yg aku ada..what a 'good' year of 2008!!

1 - comments:

jay...ada batu coz ko tahan-tahan kencing..tu la ko nok..asek ngepitttt jer..tu pasal itu batu ada dalam juga duduk bai! kekekeke... sib baik ko dah sehat..kalo tak masak gak kitorang kene cover shift ko...hehehehehe

12 January 2008 at 20:59  

Newer Post Older Post Home