Blogger Template by Blogcrowds

ceritera opis


aku sgt bz smlm. xsempat post entri baru..drp pagi byk call n keja2 sampingan kena buat. huhuhu..aku kena kira brg2 dlm opis. nk buat inventori kot??then drp kul 130-530pm ada training ESM/Cerner plak..lagik la tensen aku dibuatnyer...pastu miting yg start kul 6-845pm..

apa yg aku nk luahkn kt sini maybe akan disalah ertikn oleh sesetgh pihak. tp aku xnk mengeruhkn lagik keadaan. cuma ingin menerangkn mana2 bahagian yg kabur...semuanya bermula drp satu email. kdg2 penggunaan teknologi leh merosakkn hubungan org kn? baru aku rasa skrg. mungkin salah aku yg terus meluahkn apa yg aku rasa benar tp sesuatu drp org lain yg aku dengari. cuma aku kurang setuju apabila ada pihak yg 'overide' aku dlm soal ni. niat utk memdiamkn diri akhirnya menjadikn opis smlm mcm gudang 'plastik'. masing2 cuba bersikap x amik tau n jadik professional pd perkiraan aku laa...

thah la..but hari nie dh terasa bahang semalam belum reda lagik. aku pon cuba buat relax jer but dlm hati rasa nk nangis jer..bukan marah cuma rasa sedih sebab benda2 yg xsepatutnya jadik dlm hubungan kitorng kt opis .. aku syg kengkawan aku dlm nie..dh selalu gurau senda, carut marut, gelak tawa sesamer but now...?i dunno..i wil try my level best to handle it....

p/s: i luv u all...

1 - comments:

Sabar lerr jay... Biar org buat kita.. Jgn kita yg buat org. Berdiri atas kebenaran. Jgn dipikirkan sejarah semalam... Berpijak pada bumi yg nyata. Life goes on...

19 January 2008 at 14:53  

Newer Post Older Post Home