Blogger Template by Blogcrowds

@@ AJL 22 @@

~penyokong faizal tahir...~


~suka tgk baju Adie..cantik sgt...~


smlm aku g stadium putra tgk AJL. last minute si Adi Senget bgtau ada tiket. tu pon dia dpt drp Anis. aku pon on jer la. patutnya kitorng akan jumpa Kak Ana, Anis n Meg Ryan.disebabkn hujan yg turun dgn lebat n org yg ramai maka kitorng x berjumpa. masing2 dgn hal sendiri.xbyk pics yg aku amik sbb aku xde kamera sbb kamera ada kt kakak aku. klau ada jgn harap la ada sekeping dua jer pics aku. anyway thnxs kt Adi yg sudi meng'snap' pics aku guna hp baru dia masa kt stadium. dh la msa tu mata aku dh merah sbb lenses aku dh kering..huhuhu..

komen pasal AJL.....

aku paling suka masa Fiq nyanyi..best giler bagi aku arr sbb aku suka lagu tu..Mawi lak mmg superb masa show. Jac suara dia mmg xder tandingan arr..love u 4eva Jac!! yg lain2 ok jer la..Siti xder perubahan..show yg dah boleh agak..apa yg buat aku rasa puas yelah sbb sumer suara best2 siot..bergema dlm stadium tu..







well tq 2 Anis sbb kasi tiket...!!

p/s: Adie sedih sbb Kak Melah kalah...sian Adie....!

1 - comments:

hello, you look good in the picture. jaga diri, jaga hati

29 January 2008 at 16:38  

Newer Post Older Post Home