Blogger Template by Blogcrowds

"BERSIH" - xbersih2 lagik ker?

Morning...

Aku terbaca kt dlm blog mbr aku pasal "BERSIH" smlm..Humm, xabes2 lagik diorng ni agaknyer..Aku dh la xsuka politik. Pastu ada menda2 mogok la, demonstrasi jalanan ler, mcm2 lagik arr..Aku nyampah tol kat diorng nie..nyusahkn org lain..

petikan - "Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih) merancang mengadakan perhimpunan besar-besaran kali kedua bagi menuntut pejalanan pilihanraya yang adil dan bersih di negara ini. Bersih mengenal pasti tiga tempat - Dataran Merdeka, Stadium Merdeka atau Stadium Nasional Bukit Jalil - sebagai tempat perhimpunan yang dikenal sebagai 'Pesta Rakyat Jom Bersih; pada 23 Februari depan.

Apa-apa pun, tahniah kepada BERSIH kerana berani menganjurkan perhimpunan kedua untuk memastikan tuntutan mereka dipenuhi sebelum pilihanraya ke 12 ini. Tiga lagi tuntutan BERSIH masih lagi belum dipenuhi seperti pembersihan daftar pengundi, pemansuhan undi pos dan akses media yang adil kepada semua calon yang bertanding."

Yang pastinya aku xkan terlibat dlm menatang xberpekdah mcm nie..X koser aku melayan nyer..Baik aku tido jer kt umah atau g jumpa lover aku. Dan nanti korang dgr la citer ada yg kena tangkap la, kena gas pemedih mata la, etc... Jalan nanti kompom jem!





Weii rakyat Malaysia..Bersyukurlah dgn apa yg kita ada. Klau rasa SPR xadil, korang xpayah mengundi. Susah per kn??

Well..bak kata tagline aku tu.."BERSIH - xbersih2 lagik ker?"

0 - comments:

Newer Post Older Post Home