Blogger Template by Blogcrowds

Fida oh Fida....

Kul 530am...

Aku terjaga. Bukan sbb ada mimpi ngeri tp phone aku berbunyik .Tergezut gak aku..Ingatkn mak aku call tp rupanyer Si Fida Yg Sengal...Mula2 malas nk jwp, sbb minah ni selalu meroyan jer klau kol aku..Tp bila dia mcm x kenal erti putus asa suruh aku jawap, maka dgn malas n x berapa ikhlas aku angkat phone..Once aku ckp 'ello' jer bukan 'ello' yg aku dgr balik tp bunyik tangisan sedu sedan...Alamak, apa hal plak nie..??Saper mati?Saper eksiden?Ni nangis sedih ker nangis hepi?

~aku yakin mata Fida stim bukan sbb aku.Percayalah kengkawan ku sekalian..~


Aku yg td mamai, terus rasa seram...Betul ker Fida yg kol..??Thah2..Eeii..xnk aku pk pasal tu...Bila si Fida dh mula cool dgn lelehan airmata yg aku rasa byk jugak la, dia mula citer pasal per dia cengitu..Rupa2nyer bf dia ada pompuan lain..Humm,baru ada pompuan lain blom kawin lagik kn?But, atas rasa kesian n hormat perasaan kwn baik aku cum adik angkat aku sekor nie, aku hanya dgr jer la citer dia..Bdw, x perlulah aku bgtau korang pasal per kn..

Lama gak la kitorng gayut kt phone. Apa yg aku mampu buat hanyalah suruh dia bersabar n lupakn jantan kaberet tu..Aku pon suruh dia carik keja semula kt Kl (Fida keja kt JB skrg ni). Nk jer aku suruh dia tembak jantan tu..Tp mana Si Fida nie ada pistol? Lgpun berdosa bunuh org..

Then aku ckp kt dia suruh dia g tido. Sebenornyer aku yg nk smbg tido..Hehehe... Last2 dia setuju nk hang up phone..Nangis pon dh kurang.Hrp2 dia berfikir secara waras sbb minah ni mmg terkenal dgn sifat kurang warasnyer dlm membuat sesuatu..Risau gak aku..

Anyway, dia nie budak baik. Tabah, berdikari n suka tlg org walau dia sendiri susah. Cuma kengkawan dia suka amik kesempatan n amik bf dia skali.Kurang ajau btol kengkawan dia kn????

Aku nk bia dia tenang dulu baru aku akan kol dia..Xnk aku dgr org nangis2 nie..Aku dh la sensitip,kang dgn aku skali menangis..

p/s: Fida ada sejarah hitam ngn Mak Aniq..Huhuhu...

0 - comments:

Newer Post Older Post Home