Blogger Template by Blogcrowds

gibu-gibu

Sabtu...

uwarghh..ngantuk giler. kul 8 lebih dh bgn. smlm balik drp club pon dh kul 5am..wutt?? xsmpai 4 jam aku tido??huhuhu..nk wat cmner..arini dh janji nk bawak gigu-gibu@nawfal g klcc. mak aku ckp xbaik janji ngn budak2 tp xtunaikn..yela-yela, aku xnk mungkir janji. humm... ong kata nk jumpa kul 11am. apa aku nk wat skrg nie ek? so aku dgn malasnyer bgn n 'bersenam ringan'..aku mengeliat la dowh..xkoser aku nk workout pagi2 nie.. aku terus capai towel n g mandi. lpas tu aku baru teringat nk g bayar bil letrik.hehe.. aku siap2 ala kadar jer then start keta n g post opis kt sentul. yess!! arini gaji dh kuar. harap2 masuk la OT n elaun aku bulan nie..but semua mimpi hanyalah fantasi..xkn jadik realiti..kurang ajau tol..basic aku jer yg terpampang kt skrin ATM. rasa nk tumbok jer..nasib la aku ni xdiperbuat drp besi..klau x, aku kunyah mesin tu..geramm!!!!!lantak la..nanti aku nk bising kt kavitha lagik. form sumer dh isi n dh siap sign. apa hal xmasuk lak??


~nk tgu smpai mcm nie ker baru dpt OT?~


aku pon terus balik n prepare nk jumpa nawfal. kul 11:10am aku dh tercongok kt stesen masjid jamek. dh jumpa ong ngn nawfal kt situ kitorng terus g klcc. kitorng naik lrt jer sbb xnk jem n susah nk paking nanti. ong kata lapa plak..tp xnk mkn berat2..so kitorng g cold storage beli pastry jer..bawak nawfal jln2 kt taman klcc..snap 2-3 keping gambo then masuk Suria balik. panas kt luar. kitorng g petrosains. ong kata nk masuk tp lpas pk-pk dia kata hubby xder xnk la..lain kali jer.kitong serbu gift shop beli dinasour sekor dua then terus g masjid india utk xtvt yg seterusnya. ong nk beli barang2 buat hantaran adik ipar akak. kaki masing2 dh mcm nk patah. penat berjalan. apa taknyer, si nawfal smpai melecet kaki pakai selipar. lepas tampal ngn plaster, mak dia kata nk belikn kasut.sian kt anak....sukati la.bukan duit aku. masuk kedai kasut bukan anak jer dpt kasut, rupanyer mak nyer pon nk beli gak..gasak la korng anak beranak. sambil belek2 renda n manik kt semua house ada la 2-3 org pandang kt aku..bukan perasan ler..sbb baru aku sedar yg dtg sumer mcm couple yg nk kawin..aku bila lagik ek? gowd..

0 - comments:

Newer Post Older Post Home