Blogger Template by Blogcrowds

besday!besday!besday!

Hehehehee......

Ni sengaja nk nyibok2 la kn..Td post entri besday Nawfal..so aku nk citer pasal besday aku n Gemuk (adik aku) bulan lepas..Actually besday aku bulan September, tp Ong sajer celebrate besday ni serentak ngn Abg Zaidi skali.

Tp aku xrasa mcm besday party pon sbb aku baru bgn tido dh kena potong kek..Mamai la sehh....Masa ni buat kt umah mak kt Kg.Delek,Klang. Menu plak..aku ngn Ong masak spagetti. Western siot..!!

Korank tgk jer la pics2 pose yg xseberapa nie..


~kek oren~


~Ong sajer tayang hadiah ~


~Ayah tgh baca doa masa nie. Pastu aku elok jer pakai short! Hampeh tol aku kn..kn..kn..?~


~Besday man, besday girl n besday boy..Hehehe~


~Akak dok nyibok tepi Hubby dia (Abg Zaidi)~


~Mak kata xlama lg warna rambut aku sama ngn sofa tu~


~Ini ler Si Gemuk-Adik ku yg satu~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home