sadis dan lawak

entah apa la nasib kami, arini menjadi ari yg sgt mencabar diri kami yg berpuasa (sbb ada yg xposa. aku xnk bgtau..) aku, hairie, kak azy, eja n adie memuler nk g mkn kt rasa sayang. tp bila smpi cuma ada buffet jer. semua kata membazir jer sbb mkn xseberapa. so adie cadang kitong g mkn kt kg baru. ada nasi campur. murah n kenyang. semua yg ada on jer. aku pon bawak keta terus g kg baru. jalan jem giles babas. aku try ikut short cut tp hampeh. sama jugak. smpi kg baru, semua kedai dh fully booked. xde space utk sorng pon. keji sgt! last2 kitong beli kuih n sebungkus air tebu n makan bawah khemah abg jual air n mkn sambil berdiri bila azan bergema..huhuhu...ujan plak tu..dh mcm pelancong asing jer aku rasa...reramai kongsi kuih n air. bukan xnk beli byk2 tp masing2 dh terbayang mcm2 lauk yg menanti kejap lagik..

heyy...citer xabes lagik..10 minit lepas berbuka kitong g balik kedai kt pintu gerbang tu n carik tempat duduk. ada la satu meja utk 2 org tp kami berlima muat jer dok situ..huhuhu..himpit2 mkn nasi u'olss..kelakar jer. tp mmg enjoy!

lepas berbuka aku g keja la...hepi giler dpt lepak mcm tu..experience buka posa yg baru tuk tahun ni. lepas ni xtau la apa lak akan jadi..tunggu jer la dlm entri akan dtg k..pasti aku ceritakan..

~abg jual air tu sedap jer mkn kt blkg kitong~

~senyum smbil pegang kuih koci~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home