jumaat

lepas semayang jumaat, aku ngn hairie bertolak balik sentul. mmg dh plan mcm tu. smpi umah aku terus masak jer. hairie penat. so aku suruh dia lepak jer. dia nk tolong aku, tp aku kata xpayah. sbb aku bukan nk masak apa sgt pon. lepas siap masak, aku ngn dia g bazar kt sentul. aku beli satey ayam, air cendol n kuih akok yg hairie suka sgt. apa rasa kuih tu aku xtau sbb aku xterpanggil utk mkn pon..mcm xsedap jer..

kak azy dtg umah kul 6pm. kata nk berbukasama2 tp 'ghaib' smpi kul 1030pm baru balik umah. g berbuka ngn scandal katanya. lantak la..malas nk amik tau..dia kirim keropok lekor tp last2 keropok lekor yg dia pesan kitong belasah sama2! hehehe..

lepas berbuka, aku ngn hairie g carrefour wangsa maju. beli barang sket. sempatla aku jumpa ani (kwn skolah menengah) n aku paw dia ayam, soto n air kurma. alaaa...dia manager kt chicken rice shop. sesekali sedekah kengkawan..murah rezeki dia. makanan yg dia bagi kitorng buat sahur jer..

~simple~

~cendol yg sgt sedap~

3 - comments:

jay.. ko ingat dia manager, itu kedai dia ke?? sesuka hati aje nak makan free....

8 September 2008 at 08:14  

mmg dia manager pon arr..hehehe...

8 September 2008 at 21:00  

tetaplah yusuf tayooooooooooooooooooobbb

9 September 2008 at 04:46  

Newer Post Older Post Home