Deco Syawal Phase 1

mlm ni bermula keja2 pengubahsuaian ctc ctr menjelang sambutan aidilfitri. spt kebiasaannya, kitorng akan hias opis menjadi 'medan' kreativiti. masing2 mencurahkan idea tp selalunya hanya idea aku jer yg dipakai sbb aku ada kuasa veto dlm menentukan hiasan dlm opis nie..sbb klau ikut yg lain aku rasa xtau la apa rupa nya..hehehe...

aku (pengarah), chom (bini penaja), seelan (supervisor) n nanda (pekerja am) telah bertungkus lumus menyiapkan seberapa segera penggantungan poster2 hari raya dan angpow raya dlm ctc ctr. bila dh selesai aku rasa dh mcm nk raya sgt2 dh..heheheh....

~aku gayat. so pijak 2 anak tangga sambil pose2 'brave' jer..~

~poster yg chom bawak (ditaja oleh laki dia sebenarnya)~

~meriah giler~

~snappy sendirik jer~

~ngn pekerja am~

9 - comments:

" tp selalunya hanya idea aku jer yg dipakai sbb aku ada kuasa veto dlm menentukan hiasan dlm opis nie. "

- sebenarnye gile kuasa kan??hahahaha

10 September 2008 at 00:55  

sadap u!

10 September 2008 at 01:07  

pesta poster..??? macam nak pilihan raya lerrr pulak...
ko rasa mcm nak raya??? puasa cukup ke???
wakakakakakaka!!!!!

10 September 2008 at 08:16  

ni kalau gi Ampang Point mesti akan terjumpa poster yang seiras tp sama..

10 September 2008 at 09:19  

jay, anyamlah ketupat guna kertas kaler2!~~~ then gantung. hehehe

10 September 2008 at 10:44  

sapa pekerja am tu? nak kenal boleh?

10 September 2008 at 16:41  

anonymous --> betul tu, poster tu pasti boleh didapati di ampang point.... wakakakakakaka

11 September 2008 at 08:27  

terasa seperti di shopping comlex...mcm pernah ku lihat...tapi di mana ya? kekekekekeke...

11 September 2008 at 15:41  

bila nak update blog nih??

18 September 2008 at 11:00  

Newer Post Older Post Home