makin lama makin hensem

aku semakin hensem. jgn ada yg carut plak k..klau ada mmg dia jeles ngn aku. tp aku tau saper yg tgh carut skrg ni..xbaik taw u'olss..

bukan apa, smlm aku g potong rambut. dh sebulan lebih aku xpotong. so ptg td b4 g berbuka, aku buat new hair cut kt kedai mamak depan flat dekat umah aku jer. xkoser aku membazir bayar mahal2 wat kt salon yg hasilnya sama jer. lgpn aku bukan kira sgt pasal hal2 potong rambut ni. asal ikut apa aku nak tu kira bagus la..

si hairie pon asyik tanya bila aku nk potong rambut. rimas katanya. uik? dia plak rimas. lepas ni kurang la sakit kepala aku n bertambah ringan rasa kepala aku..best nyer...

so ada sesaper nk sokong yg aku makin hemsem skrg?

~blom potong rambut~

~muka comey tetap sama walau rambut dh pendek. jambul tetap maintain ok!~

5 - comments:

tak larat lerrrr... mamat perasan nie... hensem konon... wakakakakakaka

8 September 2008 at 08:10  

Makin hensem?sila betulkan channel anda..Terima Kaseyyyy

8 September 2008 at 20:03  

kdg2 anda kena terima bhw anda memiliki kwn yg hensem mcm aku ini..!!

8 September 2008 at 20:58  

hensem sangat sangat.....

9 September 2008 at 05:09  

err...statement nak kene lempang?
hehehehehehe...

11 September 2008 at 15:40  

Newer Post Older Post Home