kurus...?

smlm (isnin-15 dec 08) aku ada appointment dgn dr hamidon. dia ni doc yg rawat aku masa aku dlm wad dulu. so mmg aku akan ada follow up selalu la dgn dia ni. xbyk yg berubah. condition aku tetap sama dan nmpk ada perubahan ke arah yg lebih baik dan positif la..ubat2 yg aku kena mkn bertambah byk dan ada pelbagai jenis..semua utk pastikan aku jd sihat jer..migrain aku dah stabil..aku dh xlarat nk deal dgn sakit kepala ni..doakan je la aku xde pe lepas nie...

tapi ada sesuatu yg agak membimbangkan aku lepas follow up kedua dlm masa 3 mggu ni..berat badan aku turun sedikit mendadak..doc tanya aku ada diet or amik ubat kurus,tp mmg aku xamik menda2 tu..dlm masa kurang sebulan berat aku turun 6kg! aku xde la nmpk kurus mana pon..yg wat aku risau ialah aku takut ada penyakit baru plak dlm badan aku ni..selera aku stil sama. aku xcontrol makan pn..pening pala pk menda2 nie...

entahla..aku dh bosan hidup bergantung pd ubat n selalu jer sakit..tp aku terima segala ujian yg Allah beri padaku. aku tahu Dia syg aku lebih drp org lain. sbb tu aku selalu diuji-Nya. aku juga perlahan2 mendekatkn diri pdNya. aku harap segala kebaikan dan rahmat sentiasa bersama aku.

3 - comments:

kurus sebab makan hati kot....!!??? jgn dilayan perasaan tu, life is short... enjoy it!

17 December 2008 at 08:58  

ok tu kurus...aku ni payah nau nak kurus..nama je kene pantang..tak kurus-kurus pon..huhuhuhu...

sabor la Jay...

19 December 2008 at 00:51  

apa susah, jogging je seminggu 3kali, lari 3/4 km. insya-Allah.

21 December 2008 at 21:41  

Newer Post Older Post Home