Kawan baru

aku kdg2 pelik knp aku selalu je dpt kwn yg lebih muda drp aku.bukan la nk kata aku memilih kwn,tp astik budak2 sekolah je yg aku dapat. xkisahla diorg tu laki or pompuan. mayb diorg ingat aku ni muda kot?mentang2 la aku ni cute..hehehe...bdw,kwn2 yg aku maksudkn ni aku kenal drp internet.ada drp friendster,myspace or plg baru facebook. aku sebenarnya nk cari jodoh guna internet nie. korang rasa leh berjaya ke ek?bukannyer apa, asyik2 org lain je kawin bila dh kenal kt internet, aku pon nk jugak..huhuhu

plg baru aku kenal sorg budak yg dok kt selayang. nama dia? ajim. budak form 5. aku byk pesan kt dia suruh dia blaja rajin2 n score the best utk spm. harap2 dia dgr la. aku suka jugak ada adik angkat yg masih belajar ni. sekurang2nya aku mahukan mereka ni berjaya. xla seperti aku yg malas ni. bila dh dpt diploma terus xblaja lagik. bkn xnk, tp ada kondisi yg xmampu aku elakkan. mungkin bukan rezeki aku. so, bila ada budak2 nie, semangat yg membara dlm hati aku ni, aku salurkn pd mereka. mcm dgn ajim ni jgk, aku sms/call dia utk ingatkn study n prepare utk exam. tp biasala, budak2 ni ingat nk main2 jer..bila dh besar n matang mcm aku(tp perangai aku stil mcm budak) bru nk sedar.

baik buruk tetap bermula pd diri kita sendiri.jgn salahkn org klau bala yg menimpa diri kita nanti. doakan yg mulia. minta dijauhi yg buruk. buat adik2 aku xkisahla dimana kamu semua berada, jadikan yg elok tu pedoman. jg diri baik2 k. buat ajim, toksah pk benda lain. fokus pd ilmu dulu k!

1 - comments:

ok...pesan mu akan ku inagt
wasasasa

8 September 2009 at 16:29  

Newer Post Older Post Home