Meronta mencari ruang idea

aghhhh...
xtau mana harus aku mulakan.aku rindu pada blogku ini.sudah lama ditinggalkan.tp xselama aku yg dibuang jauh oleh sidia..hummm..benar..hampir lbh 3tahun aku kembali sendri..apa kabarnya aku kurang pasti.

harap biarlah dia maju jaya dlm ilmu yg dituntutnya dan bahagia dalam cinta abadi yg didambakan..haha...kembali emo mcm dulu...

buat rakan2 yg selalu mengikuti blog emo ni, pasti tertanya2 apa aku lakukan kini..keja mana?hati sudah dimiliki ke?

aku skrg bekerja di PJS7..200meter jalan kaki ke sunway pyramid..masih baru lagi selepas hampir setahun bekerja di sebuah syarikat di cheras yg mana aku join after resigned drp pcmc..cepat sgt masa berlalu kan...aku wat event skrg.sesuatu yg aku idamkan drp dulu.event utk syarikat org bkn syarikat sendiri.insya allah ada rezki akan tiba impian aku jd kenyataan..

aku pn dh berpindah drp sentul. skrg stay dgn housemate lama di pandan indah. terlalu byk kenangan di sentul yg terpaksa aku lupakan. biarlah disimpan disana even kdg2 aku terarah kesana juga...hati ini siapa yg tahu..

soal cinta?masih single.full stop.

jap..ada keja plak kena setelkan..nanti aku smbg dlm next entri k..
love u guys....
daaa....~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home