10.01.10

salam untuk semua..

entah kenapa secara tiba2 hari ini aku rasa seperti ingin mencoret sesuatu di blog yg dh berabuk ini..sejak bangun pagi tadi,inilah benda pertama menerpa fikiran aku selain bermacam2 perkara lain yg akan cuba aku selesaikan satu persatu..

mungkin masih belum terlewat untuk aku ucapkan salam tahun baru walau usai masa berlalu terlalu pantas. umpama buah kelapa gugur. moga tahun baru masihi ini memberi byk kebaikan seperti yg diharapkan.

agak pelik sebenarnya..sesuatu menarik mindaku mencoret sesuatu hari ini. tanggal 10.01.10. susunan angka yg menarik bukan? pasti ada kecantikan dan keharmonian pada tarikh ini. adakah untuk aku?atau untuk kamu? entahlah..bukan aku penentunya..

tahun 2009 telah menjauh detik demi detik. aku xsedar. mungkin kamu juga tidak sedar. setiap kerdipan mata memjauhkn kita drp masa lampau. aku xmahu mengingat. juga xmahu mengungkit segala berlaku. just leave it behind. harapan aku agar yg lalu mengajarku. memberi tamparan untuk aku sedar. membuat aku lebih semangat. bangkit drp kegagalan dan memperbaiki kelemahan. ada yg bertanya, apa azam tahun ini? ringkas jawapku,menjadi terbaik drp tahun lalu. aku juga mahukan diri ini lebih byk sujud kepada Illahi untuk tahun ini. mungkinkah? hanya aku yg mampu...

1 - comments:

1) biasa2 jer gambar...xdelah hensem sgt...ahakss

2) gambar orang suruh buang...buanglah..kang dia saman... ahakss...

3 May 2010 at 16:42  

Newer Post Older Post Home